saierq

miss u = miss me

那些深信不疑的東西也會被漫散的空氣稀釋,變得再也不可信了。
「甚至連保鮮紙也有限期」
這個南邊大城今年終於成就了諸位文藝青年的要求,進入了秋天。我依舊不帶感這個被人說得牛皮紙黃的秋,只是空氣乾燥到要咳嗽。
「這世界盡頭的這個地方,我開始播放他的錄音,但錄音是空白的」
公司樓下的一顆樹,葉落儘了,居然長滿了粉紅色的花(類似洋紫荊的樣子),我今日目到它落下最後一片花瓣,變成了光禿禿的一棵樹,錯了,應該是一顆長滿了刺的光禿禿的樹。我覺得它有點淒涼,有時又覺得他有點寂寞。
「咪你成日聽住同一首歌唔會悶的咩?」
:做人咁悶,點解要做人啊?
:你以為我想架!我冇得揀咋!
:咁比你揀你想做咩野啊?
:做棵樹好過啦。
:棵樹唔識講野唔識食野過喔。
:咁啊。
:係啊。仲要同其它樹爭氧氣掙泥添。
:咁都係做人啦。
「其實有得揀點會揀做人咁煩啊」

评论

© saierq | Powered by LOFTER